Nástroj pro Kontrolu Zpětných Odkazů

<h2>SEO - Optimalizace pro vyhledávače</h2>

Kontrola Zpětných Odkazů


Vložit URL


Ověření obrázku

Captcha


O Kontrola Zpětných Odkazů

Jak funguje Nástroj pro kontrolu zpětných odkazů?
Nástroj zpětného ověření spouští řadu testů, které určují, kolik zpětných odkazů směřuje k zadanému webu nebo odkazu. Dále se shromažďují další informace včetně použitého kotevního textu, Page Rank zpětného zdroje a všech možných příznaků nebo varování pro každý jednotlivý odkaz.

Vaše výsledky jsou v! (Ale co to myslí?)
Za prvé, zpětné odkazy na vaši doménu nebo konkrétní webové stránky jsou důležité. Čím více příchozích odkazů máte, tím vyšší je celkový počet Google Page Rank, ne? Zavřete, ale ne tak ... Google a další vyhledávače, které jsou důležité, odměňte kvalitu za množství. V jednom okamžiku by se majitelé webových stránek a internetoví obchodníci pokoušeli podvádět systém kupováním velkého množství zpětných odkazů za opravdu levnou cenu. Některé z nich stále existují, ačkoli bylo prokázáno, že Google je za to penalizováno. Google preferuje přirozené vazby. Odkazy s nízkou kvalitou vám mohou ublížit víc než pomoci. Stručně řečeno, je lepší mít 5 kvalitních zpětných odkazů, než mít 50 zpětných odkazů nízké kvality. Přečtěte si další informace o Pokynech kvality Google pro vytváření odkazů zde: http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2010/06/quality-links-to-your-site.html Tento bezplatný nástroj kontroly zpětných odkazů je navržen tak, aby vám ukázal vše, co potřebujete Vědět o kvalitě vašich odkazů. Pod výsledky (v levém dolním rohu) uvidíte přesně to, kolik zpětných odkazů existuje celkem. Na stránku se zobrazuje pouze 10 výsledků a v pravém dolním rohu můžete procházet každou stránku. Každý výsledek vám ukáže zdroj odkazu nebo přesnou stránku, která obsahuje odkaz na váš web / stránku. Klepnutím na každý odkaz se tato stránka otevře na nové kartě nebo okně. Vpravo najdete stránku Google Page Rank na webové stránce, která obsahuje zdrojový zpětný odkaz. Další sloupec napravo vám poví, jaký kotvový text se používá k popisu vašeho webu nebo stránky, je-li to vhodné. Nakonec poslední sloupec vás upozorní na všechny červené vlajky; Zvláště pokud je odkaz označen jako "neuplatňuje se".

Jak často byste měli provádět audit odkazů?
Pokud právě začínáte vytvářet odkazy, můžete být v pokušení použít tento nástroj pro kontrolu zpětných odkazů poměrně často a to je v pořádku. Audit odkazů však může být mnohem komplikovanější a hlouběji než jen spustit tento nástroj. Úplný audit odkazů by měl být prováděn přibližně jednou ročně a informace můžete použít k určení, které oblasti odkazů (komentáře blogů, blogy hosta, sociální bookmarking atd.) Jsou nejúčinnější, zejména pokud jde o přinášení větší návštěvnosti tvoje webová stránka.